sâmbătă, 7 ianuarie 2012

ASA A INCEPUT POVESTEA

La inceput a fost doar pamantul. Si o panorama minunata a marii. Ideea casei a fost a unui artist consacrat deja. Am inceput impreuna cu o echipa constructia fundatiei (temelia casei), care nu a insemnat nimic nou pentru mine, mai facusem altele inainte. Am lucrat cu beton armat, ca toate fundatiile, nimic special. Fundatia cuprindea si o pivnita. Clientul a fost impresionat de munca noastra si ne-a propus sa-i facem si pietraria casei. La ridicarea acestei case mi-am dat seama ca i-am avut alaturi atat pe bunicul meu, de care imi aduceam aminte mereu, cat si pe tatal meu are m-a ajutat cu sfaturi si exemple prin munca propriu zisa.
Casa are o personalitate aparte in care se observa amprenta adevaratului artist si sculptor Mihai Buculei, clientul nostru, proprietarul acestei minunatii actuale si ulterior bunul meu prieten.
In urma acestei prime lucrari cu piatra, am invatat notiunile de baza si am inceput sa simt piatra.

4 comentarii:

  1. Salutari,

    Iuli mi-a recomandat blogul tau,

    Da, foarte interesant, eu am un prieten foarte bun arhitect, si am si cateva proiecte in plan!

    Felicitari, extraordinara casa, arhitectura tipica Litoralului Marii Negre, case similare gasindu-se si la bulgari si chiar turci.

    Felicitari.

    Sper sa ne cunoastem candva prin Iuli si Mada!

    Si la mai multe!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri!Urmeaza sa pun tot mai multe poze si cu alte lucrari pe care le-am avut,care sunt sigur ca pot convinge potentiali clienti sau simpli iubitori de arta si de frumos.
    Sunt oricand deschis la colaborari, sper sa ne intalnim cat de curand sa discutam mai multe.Cu bine, Gabriel Cubanit.

    RăspundețiȘtergere
  3. cand ma uit la poza asta ,imi aduc aminte cand a dat foc Buculei la tot campul..si am fugit in vama de pompieri..:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. am uitat sa te felicit...good job!..;)

    RăspundețiȘtergere