duminică, 8 ianuarie 2012

EVOLUTIA SI DEZVOLTAREA FRUMOSULUI



Dupa experienta acumulata la prima lucrare de acest gen, am inceput sa iubesc cu adevarat piatra.Extaziat de aceasta iubire mi-am contruit mie insumi o casa din piatra (cea din fotografiile de mai sus). Aceasta casa am construit-o in aproximativ 6 luni, cu ajutorul unei echipe formate din 4 oameni. Echipa a fost formata din 2 pietrari (eu si tatal meu), un cioplitor si un salahor. Cand a fost nevoie de un plus de forta de munca am mai angajat si alti zilieri.
Casa are amprenta la sol de 75 metri patrati si este contruita pe un teren de 200 de metri patrati, undeva in localitatea 2Mai. Constructia cuprinde o pivnita de aproximativ 30 metri patrati, patru dormitoare (doua dintre ele avand suprafata de 25 de metri patrati, iar celelalte doua de aproximativ 20 de metri patrati),  un living de 35 de metri patrati, doua bai de 7 metri patrati fiecare si o bucatarie de 10 metri patrati. Este contruita pe o structura de beton armat, adica o rezistenta foarte stabila.
Dupa ce am terminat aceasta lucrare am avut parte de o mai buna promovare, spre urmatorul client si evident si urmatoarea lucrare, despre care voi povesti mai tarziu.
















5 comentarii:

  1. salut. am si eu o intrebare.
    vreau sa fac un fructier (beci de fructe) din piatra. va avea 6m latime cu 13 m lungime. adancimea de 1m in pamant si 2.5 m de la cota terenului, un total de 3.5 m. la ce adancime va fi fundatia si cum se face zidirea propriuzisa ? peste fundatie, vor fi stalpi din beton armat, vreau sa am habar atunci cand voi contacta o echipa de mesteri. multumesc anticipt

    RăspundețiȘtergere
  2. The Iron-Tin Tin - Tiandian - Tiandian's Art Museum
    Tiandian's Iron-Tin. Tiandian, also titanium nitride gun coating known as "TIN" or "TIN" titanium trim hair cutter reviews is garmin fenix 6x pro solar titanium a piece of titanium wood that is mens titanium watches not just wood and ironed in bronze. Its shape is how much is titanium worth not

    RăspundețiȘtergere