luni, 9 ianuarie 2012

INCA O CASA MINUNATA


      Dupa ce mi-am terminat frumoasa casa, dupa cum am mai spus, lucrurile au inceput sa se schimbe in bine, avand mai multa publicitate a aparut si urmatorul client si urmatoarea lucrare de acest gen.
      Noul client a venit cu un plan bine pus la punct, fiind inspirat de frumoasele case din piatra pe care le admirase undeva in sudul Frantei. Am inteles imediat despre ce era vorba si dupa ce am stabilit tot ce trebuia am inceput si lucrul la aceasta frumusete. Dupa o iarna lunga si plictisitoare, in care eu nu facusem mai nimic, pofta de munca si energia pe care o aveam au fost incredibile, asa ca am organizat imediat o echipa si am inceput. Alaturi de mine a fost fratele si tatal meu, dar si alti muncitori atent selectati de noi.
      Aici m-am ocupat de tot, inclusiv de necesarul de materiale, constructia fiind in localitatea Limanu din judetul Constanta, iar clientul fiind din Bucuresti, acesta neavand suficient timp, ocupandu-se la randul lui de o firma de constructii. Pe toata durata a constructiei clientul a venit doar intre etapele principale, fiind placut impresionat de fiecare data. Desi pare incredil, fara nici o sugestie la vizitele acestuia, proiectul final a iesit identic planului grafic 3D a vizionarului.
     Si pana imi amintesc detalii mai interesante sa n-o lungesc spre plicisirea unor eventuali cititori, va salut!
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu